14 lutego 2011

Marsz (nie) milczenia - stop przemocy wobec zwierząt - Kraków 13.02.2011 godz.13:00


Carmenka jako psi maluch w 2009 r.
uczestniczyła w akcji WOŚP "Goldeny dla Orkiestry Owsiaka"
Wczoraj kiedy kończyłam zajęcia o 12.30 wiedziałam, że popędzę pod Barbakan zaprotestować. Miałam tylko 10 min. po dotarciu do domu, żeby dojechać pod Barbakan. Porwałam jakiś batonik i nie zastanawiając się ani sekundy pognałyśmy z Carmenką na marsz. Na miejscu spotkałam moich znajomych, uczniów ze szkoły, atmosfera była fantastyczna. Ruszyliśmy majestatycznie przy rytmach bębnów ulicą Floriańską w stronę Rynku, dalej przez Grodzką aż do pomnika psa Dżoka. Marsze ruszyły w całej Polsce, szkoda tylko, że niektóre psiaki prowadzone były na kolczatce albo łańcuszku zaciskowym. Może warto jeszcze edukować właścicieli podczas marszu?
Tak było!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz